• English
  • Русский
  • Кыргызча
Для слабовидящих

«Банк Азии» ЖАКтын кызматкерлери үчүн кайдзен боюнча тренинг

13 май, 2017-жыл

Учурда биздин банкта кайдзен боюнча тренинг өтүп жатат, ал дайыма жакшырууну билдирет. Тренинг банктын Kыргыз-жапон адам өнүктүрүү борбору менен кызматташтыгынын негизинде өткөрүлүп,  машыктыруучусу Тетсуо Фукуяма саналат, ал учурунда ири эл аралык компанияларга бизнести жургүзүүнун ушул методун киргизген. Эл аралык компаниялар, андан тышкары  коммерциялык банктар менен түздөн-түз менен иштөөдө зор тажрыйбага ээ болуп, «Үнөмчүл банкинг» сервистик тейлөөнүн жаңы багытын алып чыккан. Чыгыш өлкөсү дайыма идеалдуу сервиси менен атактуу болуп келген, ошондуктан Японияда аталган методду киргизүүнүн алгачкы аракети  ийгиликтүү  ишке  ашып, батыш  өлкөлөрүнүн  көпчүлүгү Kайдзенге өтүшкөн. Биз, өз кезегибизде, алдыңкы компаниялар менен бирге алдыга умтулууга аракет кылабыз жана бүгүнкү тренинг «Банк Азии» үчүн өтө пайдалуу. Жетекчилик, филиалдардын бардык директорлору жана маанилүү бөлүкчөлөрдүн башчылары  тренинге  түздөн-түз катышып, машыктыруучу менен биргеликте ар бир кейсти талдап, жалпы жыйынтыкка келишип жана жөн гана иш тажрыйбасын бөлүшүп жатышат. Биздин кызматкерлер Тетсуо Фукуямуну көңүл буруу менен угуп, банкты жакшыртуу жана өзгөртүү үчүн негизги учурларды белгилеп жатышат. Биздин баалуулуктардын бири болуп «Ыраазы кардар» саналат,  биз жөн гана банк болгубуз келбейт, кардарларыбызга  колдоо жана  таяныч болобуз.

Бардык жаңылыктар

Главная
X
X

Вы можете позвонить нам, выбрав желаемого оператора связи.

X
Пожалуйста, укажите ваши контактные данные для обратной связи. Мы обязательно ответим на ваше обращение.

Подать жалобу
Получить консультацию